wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Gwarancja 6 miesięcy
Producenci
Hity sklepowe
DELL LATITUDE E7470 i7-6600U 3.4 512SSD 16 W10 IPS

DELL LATITUDE E7470 i7-6600U 3.4 512SSD 16 W10 IPS

1 488,00 zł
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu BUSINESSOWY NOTEBOOK DELL LATITUDE E7470 Procesor Intel Core i7-6600U 2.6-3.4 GHz Pamięć 16GB DDR4 Dysk SSD 512GB Matryca FULL HD IPS Czytnik kart / kamera MS Windows 10 Professional SPECYFIKACJA: Klasa…
HP EliteDESK 600 G1 i5-4570 3.6GHz 256GB 8RAM W10

HP EliteDESK 600 G1 i5-4570 3.6GHz 256GB 8RAM W10

798,00 zł
Businessowy komputer w obudowie Tower HP EliteDesk 600 G1 Intel Core i5-4570 3.2 - 3.6 GHz Dysk 256 GB SSD Pamięć 8DDR3 MS Windows 10 Professional     Specyfikacja: Nazwa rodziny produktów EliteDesk Procesor Intel® Core i5-4570…
Kontakt
  • NIP: 6852019890

  • E-mail:jaslo@pti.pl
  • Telefon500 451 444
    13 491 20 04
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9.00 - 17.00 Sobota 9.00 - 13.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Gwarancja 6 miesięcy

Na zakupiony towar udzielamy gwarancji 6 miesięcy.

KARTA GWARANCYJNA

1.

Firma ProTECH udziela Kupującemu gwarancji na sprawne działanie zakupionego sprzętu na okres określony w Karcie Gwarancyjnej.

2.

Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg z chwilą sprzedaży towaru Użytkownikowi, potwierdzoną odpowiednim wpisem w Karcie Gwarancyjnej.

3.

Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy - liczony od zgłoszenia do naprawy do dnia wyznaczonego terminem jej wykonania.

4.

Karta Gwarancyjna jest ważna wówczas, gdy jest wypełniona przez pracownika firmy ProTECH, nie posiada skreśleń i poprawek. Numery fabryczne sprzętu muszą być zgodne z faktycznymi.

5.

Zagubienie Karty Gwarancyjnej powoduje utratę uprawnień w udzielonej gwarancji, duplikaty Karty Gwarancyjnej nie będą wydawane.

6.

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń sprzętu powstałego po jego sprzedaży z innych przyczyn, a w szczególności:

- wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu,

- wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, przepięcia elektryczne,

- uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.).

7.

Ponadto Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku stwierdzenia:

- naruszenia jego plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych,

- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione.

9.

W celu zgłoszenia reklamacji należy w pierwszej kolejności skontaktować się telefonicznie z Firmą ProTECH.

10.

Reklamowany sprzęt Klient zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt na adres Firmy.

11.

W przypadku sprzętu używanego, Nabywcy nie przysługuje prawo zwrotu gotówki, a jedynie wymiany na sprawny sprzęt.

12.

Firma ProTECH nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dane pozostawione na dyskach twardych komputerów.

13.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadami sprzętu.

14.

Gwarancja nie obejmuje używanych akumulatorów w laptopach, urządzeniach przenośnych, zasilacz awaryjnych oraz w innych urządzeniach, chyba że dodano taki zapis na karcie gwarancyjnej.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu