wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Gwarancja 24 miesiące
Producenci
Hity sklepowe
Zestaw AIO Dell 3040 Optiplex P2414Hb KB216 MS-116

Zestaw AIO Dell 3040 Optiplex P2414Hb KB216 MS-116

1 870,00 zł
Businessowy PC w wersji All-in-one DELL Optiplex 3040 Intel Core i5-6500 3.2-3.6 GHz Dysk 240GB SSD Pamięć 8GB DDR3L MS Windows 10 Professional Specyfikacja Nazwa rodziny produktów Optiplex Procesor Intel® Core i5-6500 Częstotliwość procesora…
HP Z240 i7-6700 3.4 GHz 8GB 240SSD 1TB HDD Win 10

HP Z240 i7-6700 3.4 GHz 8GB 240SSD 1TB HDD Win 10

1 988,00 zł
Businessowy komputer w obudowie Tower HP Workstation Z240 Intel Core i7-6700 3.4 - 4.0 GHz Dysk M.2 240GB Dysk 1TB HDD pamięć 8GB DDR4 MS Windows 10 Professional       Specyfikacja: Procesor Intel® Core i7-6700 Częstotliwość…
Kontakt
  • NIP: 6852019890

  • E-mail:jaslo@pti.pl
  • Telefon500 451 444
    13 491 20 04
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9.00 - 17.00 Sobota 9.00 - 13.00
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Gwarancja 24 miesiące

Na zakupiony towar udzielamy gwarancji 24 miesięcy.

KARTA GWARANCYJNA

1.

Firma ProTECH udziela Kupującemu gwarancji na sprawne działanie zakupionego sprzętu na okres określony w Karcie Gwarancyjnej.

2.

Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg z chwilą sprzedaży towaru Użytkownikowi, potwierdzoną odpowiednim wpisem w Karcie Gwarancyjnej.

3.

Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy - liczony od zgłoszenia do naprawy do dnia wyznaczonego terminem jej wykonania.

4.

Karta Gwarancyjna jest ważna wówczas, gdy jest wypełniona przez pracownika firmy ProTECH, nie posiada skreśleń i poprawek. Numery fabryczne sprzętu muszą być zgodne z faktycznymi.

5.

Zagubienie Karty Gwarancyjnej powoduje utratę uprawnień w udzielonej gwarancji, duplikaty Karty Gwarancyjnej nie będą wydawane.

6.

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń sprzętu powstałego po jego sprzedaży z innych przyczyn, a w szczególności:

- wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu,

- wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, przepięcia elektryczne,

- uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.).

7.

Ponadto Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt w przypadku stwierdzenia:

- naruszenia jego plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych,

- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione.

9.

W celu zgłoszenia reklamacji należy w pierwszej kolejności skontaktować się telefonicznie z Firmą ProTECH.

10.

Reklamowany sprzęt Klient zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt na adres Firmy.

11.

W przypadku sprzętu używanego, Nabywcy nie przysługuje prawo zwrotu gotówki, a jedynie wymiany na sprawny sprzęt.

12.

Firma ProTECH nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dane pozostawione na dyskach twardych komputerów.

13.

Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadami sprzętu.

14.

Gwarancja nie obejmuje używanych akumulatorów w laptopach, urządzeniach przenośnych, zasilacz awaryjnych oraz w innych urządzeniach, chyba że dodano taki zapis na karcie gwarancyjnej.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu